7 dagar..

Hejsan!
 
om 7 dagar sticker jag till sjöis, ska bli hur skönt som helst. Att få komma tillbaka och träffa alla som man redan kände förra året från v.27. Kommer dock kännas tomt utan Ash, om ni vet vem som har köpt honom kan ni väll skicka en kommentar..
 
iallafall förra året va jag på ridlägerveckorna 27 och 28. Det började med att jag hade Fever.
 
 
Fever va en riktigt söt ponny, riktigt duktig i dressyren och alltid snäll i stallet! Jag hade fever i 3 dagar utav v.27 sen fick jag prova att hoppa honom, han vägrade över nästan allt speciellt muren, ridläraren fick inte heller över honom.. Sen hade han väldigt mycket skav under sadeljorden så dom sa att jag fick välja en ny häst, Jag hade ju sett Ash i hagen och han va ju hur söt som helst, så jag sa till henning att jag ville ha ash, henning tittade jätteförvånat och sen sa han visst klart du kan få Ash. Så dag 4 fick jag hämta en ny ponny nämligen Ash.
 
 
Ash och jag klickade direkt, så jag hade han hela v.28 också. Han la sig inte ner på ridbanan 1 ända gång! Han va riktigt duktig, henning frågade om jag ville hyra honom, och alla ledare sa det med. Men jag hade det väldigt tufft då, och jag red en häst flera dagar i veckan och grejer. så det funkade inte. 
Men bara så alla vet, Ash är bäst!
 
random bilder:
sjukstugan 4-ever.. fast året innan då... voltareeeeen..
 
pösssssss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0