Det går inte alltid som man tänkt sig ;)

Mitt namn är då Anna och jag är 12 år! Förra året så var jag på Sjöis med mina 3 hästintresserade kompisar. Vi hade längtat som galningar ända sedan vi hade anmält oss på Sjöis hemsida. Varje dag gick vi där och ba: "Nu är det bara typ 217 dagar, 19 timmar och 43 minuter tills vi är på sjöis!!!" Dagarna gick och det enda vi pratade om var sjöis och vilka hästar vi ville ha och hur vi trodde det såg ut. Många mejl med frågor blev det verkligen, haha! Men tillslut så visste vi vilka hästar vi ville ha (vi hade inte önskat några eftersom det var vårat första år, men vi ville hitta några hästar som vi trodde skulle passa oss)
Jag: Gordon
Malinda: King
Sara: Yoga
Julia: Arrow

Så ville vi ha det då! När dagen var kommen och vi verkligen skulle till Sjöis var jag sjukligt nervös och väldigt spänd på att se hur det va. Glad var jag också såklart :D Efter en väldigt lång väntan så skulle vi äntligen få åka dit! När vi kom fram satt vi och tittade på förra lägrets avslutning. Vi kände en hel del människor som hade gått på midsommarlägret så det var extra kul att titta då. Vi gick även och tittade på hästarna för att se lite hur dom såg ut och hur våra hästar (dom vi ville ha) såg ut! Vi gick och checkade in och fick den bästa stugan: SOLEN :D :D :D Vi gick och bäddade våra sängar och träffade våra nya rumskompisar. När vi var klara så skulle vi träffas vid verandan och få reda på vilken ridgrupp vi skulle hamna i. Jag och mina kompisar hamnade i Äpplena :) Vi i Äpplena gick till stallplanen och nu äntligen så skulle vi få veta vilka hästar vi skulle ha :D! Jag fick hästen Tea. När hon sa att jag skulle ha henne hade jag ingen aning om vem det var.

Resten kanske kommer en annan dag :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0