Hej

Har aldrig varit på sjöis innan men ska ditt vecka 30 i år :) Är det någon som hänger med då ?

Efter som jag inte har något att berätta om sjöis så kan jag skriva lite om mig själv och min stallelevs ponny Madeira!

Jag är en tjej på 12, snart 13 år som ridit i ca 6 år men red typ med min granne innan jag börja på ridskola! Jag gillar lite framåt hästar, som inte stiker! Jag älskar att rida ut på mysiga turer eller rida ett dressyr eller hopp pass, just nu rider jag bara en gång i veckan, men jag kommer förmodligen att rida nån mer gång i veckan snart :)

Madeira är en c-ponny, hon har färgen fux och har bläs och vita strumpor på alla ben! Hon har just varit halt efter att hon blivit sparkad i hagen av någon av dom andra hästarna, men hon ska nog börja sättas igång nu under sommaren så hon är säkert i gång igen när lektionerna börjar igen :) Hon är en ganska pigg och framåt ponny, hon älskar att hoppa och hoppar lite roligt ibland! Hon blir lite stark ibland men är annars väldigt mjuk och skön att rida! Hon har utvecklats väldigt mycket sen hon kom till ridskolan! Jag är som sagt stallelev på denna underbara ponny ❤ om ni undrar vad stallelev är så är det typ som skötare fast lite mer ansvar, man ska rykta, visitera, mocka, tvätta vattenkopp & krubba, göra hälsokontroll, samt vara hos ponnyn minst 2 gånger i veckan och göra dom sakerna!

Det var lite om oss ❤ om ni vill följa oss och två av mina kompisar som också har stallelevs hästar på samma ridskola som jag, så har vi en blogg, http://teamgrys.blogg.se

Bilder kommer nån annan gång //Tova
Trackback
RSS 2.0