Hermes! <3

Hej! Jag heter Johanna Back, 13 år snart och jag har hyrt Hermes så tänkte skriva lite om honom.

Det hela började den 7 juni (tror jag) då jag och min kompis åkte till sjöis för att jag skulle hitta en häst som passade mig. Vi kom fram , vi träffade Henning och då berättade jag hur jag ville att hästen skulle vara, jag sa att den skulle vara snäll, framåt och gilla att hoppa. Henning visade mig några hästar och jag valde tre utav dom det va - Hermes , Kickan och Cookie. Jag började rida Hermes och redan i spiltan hade jag bestämmt mig, Hermes var verkligen helt UNDERBAR och verkligen en johanna häst, jag red och det gick JÄTTE bra. Jag hittade nästan inga fel men jag ville ändå testa något annat , så jag red Kickan men hon passade inte mig så jätte bra. Men tillslut så prövade jag Cookie ändå även fast jag redan typ bestämmt mig för Hermes! Och hon passade inte riktigt heller. Så det blev Hermes som fick följa med hem den 20:onde Augusti. Och när han hade kommit hem till stallet och jag hade ridit första gången kändes det verkligen, Hermes är verkligen helt perfekt för mig. Dagarna gick och det gick bättre å bättre, Hermes är inte en sådan häst som bara gör allting, man måste lixom kämpa tillsammans med honom, vilket passar mig väldigt bra! Vi utvecklades lixom tillsammans. Med detta vill jag bara säga... JAG ÄLSKAR VERKLIGEN Hermes
Kram Johanna :)
Trackback
RSS 2.0