Labolina

Halloj!! Jag heter Thilda och jag är snart 15 år och jag har hyrt Labolina, och ska även hyra igen.

Orkar inte skriva så mycket om hela hyrperioden, men jag kan skriva lite om labolina och lägga ut massa bilder :)
Labolina är väääärldens snällaste häst och gör precis allting man ber om. Hemma är hon oftast alltid lite piggare än när hon är på sjöis. Fast om man vill kan hon gå på ganska bra där med :)

Igår kom jag hem efter en vecka på sjöis. Har haft en helt underbar vecka med henne och alla fina kompisar.
Vann hoppningen gjorde vi och annrs gick det riktigt bra med! :)

Här kommer massa bilder från hyrperioden :)
 







Och några från lägret :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Jätte fina bilder! :)

2012-06-18 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0