Latte

Tjohej! 
Tilda heter jag, jag har inte bloggat här förut så detta blir mitt första inlägg! :D

Iår (vecka 32) ska jag till sjöis för fjärde gången :3 
Sjöis är iofs det enda lägret jag har varit på men jag kan ändå säga att det slår alla andra ridläger stort!
De två första åren hade jag en underbar häst som hette Dream! Hon var en skimmel med mörk svans och man, världens bästa nybörjar ponny och hetsade aldrig upp sig. Men tyvärr blev hon såld, och året efter (förra året) fick jag en ÄNNU underbarare häst- LATTE!

Han är så jädra underbar så jag vet inte hur jag ska beskriva honom. Jag kommer helt seriöst GRÅTA om jag inte får honom iår. Ååh han så så underbar, så bäst! 

Allt på sjöis är perfekt och man får precis det man behöver.
Grymma och supersnälla ridlärare, underbara och välutbildade hästar, mysiga stugor, snälla kompisar att vara med, omgivningen är sktifin, sjöis äger typ en jättemysig skog som man ofta rider i, och även en sjö där man bla. badar och simmar med hästar. Efter varje ridlektion gå man oftast en liten runda vid skogen, och går ner till vattnet och låter hästarna plaska lite. Sjöis är ett superridläger som alla borde gå på, hur erfaren man en är!

Alla som var med på mitt förra läger, jag saaaaaaaaaaaknar er!! <33




Världens finaste!! Fy satan vad jag saknar honoom <333333333333333


<33








Muskot och nån mer hahahha...

//Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0