Midsommar lägret Sjöstjärnans ridläger 2012

Heej ;D
Erica här, jag tänkte skriva lite om midsommarlägret som jag ver på iår!
Först så åkte jag till Sandra och så åke jag med henne dit, när vi kom fram så skrev jag in mig och hammnade i stugan ROSEN<33 
dom som bodde i rosen:
Erica(jag)-Daylight
Hanna-Charmy
Ella-Hermes
Linda-Selim
Sandra-Bellis
Elin-King
Line-Tea
Amanda-Prisilla
Becka-Kickan
Clara-Alkemene
Johanna-Bently
Johanna åkte hem sen för hon för sjuk :(
 
Alla i rosen föruton Clara och Johanna gick i gruppen Spöken!
vår ledare var Amanda J<3
 
Det var super kul på midsommar och vi hade många roliga lektioner!!
Min stuga var typ sjukstugan föra Sandra skada foten, jag skada armen knät och foten :P Johanna blev sjuk, haha ja vi skada oss mycket i vår stuga xD 
 
HÄR KOMMER BILDER!!
HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: hej

var det en kille med på ditt läger? :o den med svart hår på nedersta raden på bildern med alla som var med.

Svar: Veet inte, kanske-kanske inte x)
Sjöis Älskare :D

2012-07-01 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0