Min Sjöisupplevelse.

Hejsan!
Jag heter Matilda och var på sjöis 2011.

Mitt första läger var då 2011, vecka 26. Det var inte den bästa perioden i mitt liv.. hade nyss kommit hem från en resa och hade sovit typ 5 timmar, sen bar de av till Sjöis! Jag längtade hem, fast jag hade längtat som en åsna. (Åsnor längtar.) Men i alla fall, mitt råd till er är: ÅK INTE PÅ RESA INNAN SJÖIS, ISF SOV 3 NÄTTER HEMMA INNAN SJÖIS!!.

Men vill ni se lite bilder? Here you go <3

Jag & Pica på avslutningen.
Efter avslutningen sträckte hon väldigt mycket på munnen.

En bild från stugan. Åh så goa kompisar. :) <3
 
Baddagen, där Pica blev sparkad av Kickan så jag hoppade av i panik och ville inte bada mer :c

Grillkvällen.
IrälädnsIIrländsk julafton, foto av Johanna.
Mina fina *host* knottbett.

Ja det var allt för mig, tack för att ni läste om min sjöisupplevelse.
Vi kanske syns 2013 för då ska jag på Sjöis!?

Min och Johannas blogg heter förresten Twostories.webblogg.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0