Nicky - Jasmine!

Hej! Tänkte berätta lite om mina hästar på en sjöis vecka!
Då kör vi :)
 
Andra gången jag var på sjöis fick jag Nicky, han var HUR MYSIG SOM HELST, & jag totalt älskade honom. Sen skulle vi rida, så fort jag kom upp på honom började han bocka & ha sig så jag nästan flög av. Men jag red & men han testade mig fortfarande, stannade osv osv.
Men sen gick det hur bra som helst!
 
Nicky
Jag kände att detta var verkligen den typen av häst jag älskade <3 men sedan var det då en tjej som tydligen inte gillade sin häst, ledaren frågade snällt om jag hade lust att byta, jag sa nej & att jag var nöjd med Nicky, men hon tvingade mig så jag testade Jasmine. USCH FY & BLÄH! Jag vil ha tillbaka Nicky! Hit! Men jag fick inte det? Nej, nu skulle jag ha Jasmine HELA lägertiden, dagarna gick. Hon var sjukt jobbig & tillslut pratade jag med min ledare & sa att jag verkligen inte ville ha Jasmine & att jag ville byta. men hon sa att jag skulle försöka lite till.
 
Men jag ville inte. Hon jobbade sig i hagen när jag skulle hämta henne, hon bara sprang i väg & var hur jobbig som helst. Men hon var HUR MYSIG SOM HELST i spilltan & var så sjukt snäll.. Åååh, jag började gilla henne lite, & på avslutnings dagen kände jag att jag ändå gillade henne väldigt mycket & var ändå väldigt nöjd & stolt över både mig & henne. 
Ville bara berätta om mig & min lilla lägerhäst på sjöis!
 
Jasmine
 
 
Hittade tyvärr inte bilden på mig & Jasmine som jag hade i datorn men ni får nöja er med en annan!
 
 
Besök gärna min blogg genom att KLICKA på bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0