Om 2 ynka dagar så...

OHERREGUD! OM 2 YNKA DAGAR SITTER JAG I BILEN PÅ VÄG TILL SJÖIS! JAG ÄR SÅ SJUKT EXHALTEAD :D
 

Den blablabla September anmälde jag, Hanna och Lisa oss till Sjöstjärnanas ridläger v.26, redan då så hoppade jag uppochner ov lycka. Redan då satte jag på nedräkning i min mobil. Men jag visste att jag skulle ha en låååång väntan framför mig!
 
Runt November hade jag äntligen kollat ut vilka hästar som passade mig och även mejlat iväg en önskelista som lydde såhär (utan inbördes ordning):
Boccacoi
Zefyros
Pachira
Alkmene
Azzi
King
Bently
Daylight
Dr Snuggles
6 månader senare, altså i Maj så började jag skriva en packlista, kolla så att min ryktväska är komplett osv. Jag började även tjata på mamma om körningen dit, hur förbannat länge jag måste sitta i bilen (okej... det är inte förbannat långt med 130 min) och om att min lillebror som också skall på läger, fast på stadium sportscamp i norrköoing skulle göra en packlista, kolla så att alla hans grejer fanns där. Vem bryde sig om det? IINGEN! 

Dagarna gick och jag planerade mer och mer, chattade med folk i facebookgruppen "alla vi som älskar sjöis<33" om vilka hästar det ar som ar bäst och hur dom va osv. 
 
När tiden närmade sig v.24 så tog jag stopp i sjöis plannerandet och började med skolavslutningssakerna istället vilket var ganska skönt.
 
Nu v.25 så sitter jag här och skall packa ihop allting imorgon och åka hemifrån runt 8.45 på söndag<3
 
JAG SKALL BARA SÄGA: FYFAN VAD JAG LÄNTAR :)
 
 
 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN EGEN BLOGG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0