SJÖIS

Hej alla! :D
Sandra Elofsson heter jag och jag har varit på sjöis 2 år nu. Fast på lördag blir det mitt tredje.

Längtar super mycket och det kommer bli askul! :D Jag har önskat Hermes, Bellis, Muskot och Alkmene! 
Mina två andra år har jag haft världens underbaraste Tingeling, men jag är för lång för min bebis nu :(
Jag åker dit med mina kompisar från stockholm, o ja saknar dom sjukt mycket nu <3

Sjöis är verkligen det BÄSTA ridlägret som finns, om man ska åka på ridläger ska man lätt åka på sjöis, haha ;)
Allt är verkligen helt underbart! 

f
finasteee <3
 


baddag :D

Midsommar 
fina ledare, haha xd

söta elin o sophie :)
grillkväll!

så jävla söt <3
 
ja o finaste <3
avslutningen
jag o ting, javet att ja inte er stor ut där, men jag har blivit myyyycket längre haha xd
ÄPPLEN <3
Världens bästa vecka,saknar alla sjukt mycket. Men somsagt åker jag ju på lördag ! ;D

/Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0