Sjöis Upplevlsen Del |

Hej!
Jag har varit på sjöis 2 gånger, i år blir det min tredje :)
Jag tänkte berätta om förra årets läger..
Jag och Linnea kom dit tidigt, och skrev in oss. Vi hamnade i Rosen och gick dit för att bädda och så. Sen gick vi för att titta på bland annat hästarna och det tidigare lägrets avslutning. Den var det samling på stallverandan! 
Vi hamnade i ridgruppen som hette Päronen. Sen gick vi till stallen, dax för utdelning av hästar! :D
Jag fick unghästen Charizard! Han var jätte söt och snäll! Men vi passade inte ihop så jag fick byta, då fick jag I'm Fine! <3  Hon var helt underbar! <33
Vi stormtrivdes med varandra! :)


Skriver mer imorgon!
//Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0