Sjöis v.28 2011

Hej!
Jag heter Erica jag kommer blogga här som många andra som åker på SKÖNA GRÖNA SJÖSTJÄRNAN!!!<3<3<3 
Åk dit!!
 
På mitt läger fick jag först Hera
Men redan andra dagen blev hon halt :( Då fick jag ta Laban men han var inte min typ av ponny så hamnade på Abra :D Hon var bra så jag fortsatte på henne men hon är läskigt lik en ponny på min klub!! haha det var lite spooky :P 
Men på lägret gjorde vi som man brukar göra, hade rykttävling, hoppade på gräsbanan (jag hoppade ca 90 cm) hade voltige och mycket mer roligt!!!
Bad dagen avr UNDERBAR <3<3 så sjukt kul att bada med hästarna <33
Hela veckan var jätte rolig och jag ska dit igen om bara 6 dagar!!! <333333
LÄNGTAR SÅ SJUKT MKT!!!!
Avslutningen var jätta sorlig !! :( jag ville inte gråta men gjorde de ändå! 
Jag kom 3:a i hela havet stormar
Jag kan värkligen tipsa Alla om sjöis<3 en underbart läger!! Mer update från mig kommer under mitt läger, efter och kanske innan med :D
jag och Abra på baddagen<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0