v.26 2011

jaa hej jag heter Anna Härstedt och jag tänkte berätta om min vecka på sjöis förra året! Jag och min kompis som jag åkte med var väldigt nervösa när vi kom dit eftersom det var vårat första år på sjöis. Men också väldigt taggade och glada såklart för det var ju det man hade gått och längtat efter hela året! Vi fick stugan rosen. Och sen skulle vi ju få veta vilka hästar vi hade fått, ingen av oss hade önskat häst eftersom det var vårat första år på Sjöis. Jag fick Alkmene och min kompis fick Laban. Jag hade ju såklart ingen aning om vem Alkmene var. Första ridpasset med Alkmene gick lite sådär men det var nog mest för att jag var ovan. Men sen när vi hade lärt känna varrandra lite bättre och så , så gick det jätte bra! Han var verlkligen jätte snäll att sköta i stallet. Och jätte bra i ridningen fast det var väldigt varmt just den veckan så alla hästar var ju lite slöa och trötta med det var ju alla ryttarna också ;) Men det var faktiskt nästan för varmt ute den veckan! Liksom det är ju inte så skönt att springa runt i långbyxor och hjälm i ca. 27 grader. En sak som var väldigt jobbigt med den veckan var att vi knappt fick någon sömn alls.. Alla i våran stuga pratade jätte mycket och slutade inte även fast man sa till dom och sen så blev man väckt typ kl 5/halv 6 på morgonen. Och eftersom att jag inte fick någon sömn typ och det var ju jätte varmt ute och det tar ju på krafterna så blev jag sjuk och fick åka hem en dag tidigare :( Så jag missade grillkvällen,solnedgångsritten och avslutningen :,( Jaa och det kändes ju såklart jätte surt! Men jag och min kompis bestämde oss för att vi skulle göra om veckan och se till så att den blir mycket bättre! Så vi bokade in oss på v.26 detta året igen! :D Jag har ridit i 7 år nu och jag önskade: King,Laban,Labolina & Alkmene. Och nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar tills vi åker! längtar jääätte mycket verkligen!
här kommer några bilder från v.26!
jaa det var typ dom bilderna som jag tog den veckan. Tog extremt lite bilder verkligen! Men jag har bestämt att jag ska mycket mer bilder det här året!
/Anna
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Alkmene är ju en tjej ;) Asså en hon :P
Va lyxigt ändå att ni fick så varmt! Var på v. 24 det året, regnade varje dag :/
Ha så kul på sjöis iår då :)

Svar: ojdå, haha blandar alltid ihop häst kön ^^
Sjöis Älskare :D

2012-06-21 @ 10:12:58
URL: http://www.myownfreedom.blogg.se
Postat av: Ellika

men haha va ful bild på mig! :P

2012-06-21 @ 17:13:51
URL: http://chillies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0