VÄRLDENS BÄSTA RIDLÄGER!

Tjena tjena, Elsa heter jag och tänkte berätta lite om min sjöisvecka förra året :)
 
Jag och min kompis hade fått reda på sjöis genom massa kompisar där vi rider.
Såklart bokade vi in oss och v 32 blev det!
Snabbspolning.....
Dagen när jag skulle till sjöis gick jag upp kl 6, kunde inte vänta ;)
Vi åkte kl 10 och var framme runt 11 någon gång.
Jag skrev in mig själv, och hamnade i Solen med massa goa tjejer!
Sen var det mat tror jag, och sen grupp- och hästutdelning.
Jag hamnade i Äpplen och fick mina fina Millan! ♥
Min fina.
För att var ärlig så ville jag kaanske byta första gången, men ändrade mig snabbt!
Hon var så mysig och jätte snäll.
På långritten hade vi jätte kul!
Galopperade det snabbaste vi kunde, plaskade i havet osv.
Baddagen var nästan roligast. Hon ville simma först, men sen la hon sig bara ner och sprang in :p
Sen fick jag bada Lyrik också! :)
Jag hade jättekul och det var det bästa jag någonsin gjort!"
Nu är det bara ungefär 40 dagar kvar sen drar jag och mina asgrymma och efterlängrade vänner till sjöis igen!!!
Lite bilder, alla tagna av Ella kjernli puktörne :) förutom den sista :D
Mina solen kompisar!
Ella i krulligt hår, Carro med handduken,Malva, Isabella, Maya i sängen, Anna och Agnes vid kameran, Ester och Iris i soffan! :D
Det var inte alla, men dom jag umgicks med på lägret iaf!
/ Elsa :)
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej, tänkte bara säga att jag har hyrt både Azzi och Bobby :)
Kram på er!

2012-06-25 @ 22:42:57
URL: http://www.ponyhoppning.blogg.se
Postat av: Ella

Åhh, v.32 2011, saknar så! Tjejer ni är grymma! <3

2012-06-29 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0